Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús.

  • piscinaext
  • nennedant

La pràctica d'exercici moderat durant l'embaràs és molt recomanable i aporta nombrosos beneficis. La natació i la gimnàstica són les millors activitats i les que presenten menys riscos. La intensitat de l'activitat física ha de ser baixa o moderada ja que parlem d'exercici de manteniment.

Entre els objectius més directes podem trobar
  • Una millora de la flexibilitat
  • Millora de la circulació mitjançant treballs de bombeig i massatge, rotacions de tormells, etc... millorant així l'arribada de sang al cor i evitat així l'aparició d'edemes i varius.
  • Millora de la resistència aeròbica augmentant la capacitat de resistència i facilitant la recuperació postpart.
  • Relaxació i autocontrol mental i físic.
  • Millora de les capacitats respiratòries. 
Dilluns  de 13:20h a 14:10h i dimarts de 19:30h a 20:20h
activitat aquatica prepart
   Telèfon d'atenció al soci: 972 23 44 59 ©2018 Grup Excursionista i Esportiu Gironí   
GEiEG: esport, cultura i lleure · Avís legal / Política de privacitat /Política de cookies  
Back to Top